SPACE / SERVICE / SOUL

På alle vores lokationer, kan der afholdes møder, events og arrangementer i alle former og størrelser. Vi tilbyder alt fra standard mødepakker i vores unikke mødelokaler, til større arrangementer såsom workshops, private selskaber og meget mere. Vi har mange års erfaring med afholdelse af selskaber, og vores dygtige og kompetente team, står klar til at sørge for jeres dag.

Se mere her og kontakt os, for at høre mere om hvordan vi løfte jeres næste arrangement.

Skal vi afholde jeres næste møde eller event?

Mødepakker

Heldagsmøde

Kl. 08:00–16:00

  • Ankomst
    Morgenbord med blandt andet croissanter, juice og morgentallerken.
    Kaffe, te og vand ad libitum.

    Frokost
    Sandwiches eller smørrebrød inkl. 1 sodavand/danskvand pr. person.

    Eftermiddagspause:
    Dagens kage med tilhørende snacks.

    Standard AV udstyr + gratis WiFi
    Lokaleleje 8 timer

    Dagsmøde pr. pers. ekskl. moms
    DKK 850,00

Halvdagsmøde

Kl. 09:00–13:00

  • Ankomst
    Kaffe, te og vand ad libitum

    Formiddagspause
    Frisk frugt

    Frokost
    Sandwiches eller smørrebrød inkl. 1 sodavand/danskvand pr. person.

    Eftermiddagspause
    Kaffe/te med dagens kage og tilhørende snacks.

    Standard AV udstyr + gratis WiFi
    Lokaleleje 4 timer

    Halvdagsmøde pr. pers. ekskl. moms
    DKK 595,00

Skræddersyet

  • Har du specielle ønske, så kan vi være behjælpelige med alt fra vores standard mødepakker, men ikke mindst specifikke ønsker såsom middag, reception eller andet. Kontakt os i dag, så finder vi sammen en løsning for jeres næste arrangement.

Byens skønneste event space

Head of Office Hubs & Events
Mona Michelle Fogh
+45 53 51 95 83
mona@urbanhelp.dk