// Møder

Faciliteter

Mødelokaler 1-20 personer

Værtinde

High speed internet

Standard AV-udstyr

Hyggelige og professionelle rammer

Mulighed for tilkøb af forplejning, herunder blandt andet Riccos kaffe og Cofocos catering

 

  • 18 mellemstore mødelokaler på tværs af vores skønne kontorbygninger med alle faciliteter inhouse
  • Mødepakker skræddersyet til dig 
  • Få hjælp af vores professionelle mødeplanlægger
Kontakt vores mødeplanlægger

Urban Help har tre unikke ejendomme i København, der til daglig huser kontorfællesskaber og professionelle mødefaciliteter.

Vores locations har allesammen skønne fællesområder med hyggelige loungezoner og lækre kantine- og cafémiljøer med tilknyttet personale og cateringmodeller. Herunder kan vores forskellige mødelokaler rumme alt fra 4 til 20 personer. Alle vores lokaler er fuldt udstyret med skærm og whiteboards.

Inkluderer

  • Ankomst: morgenbord med blandt andet crossainter og juice
  • Kaffe, te og vand ad libitum
  • Formiddagspause: frisk frugt
  • Frokost: sandwiches eller smørrebrød inkl. 1 sodavand/danskvand pr. person.
  • Eftermiddagspause: kaffe/te med dagens kage og tilhørende snacks
  • Standard AV udstyr + gratis WiFi
  • Lokaleleje 8.5 timer

Dagsmøde pr. pers. DKK 795,00 ekskl. moms

Inkluderer

  • Kaffe/te buffet ad libitum
  • Formiddagspause: frisk frugt
  • Frokost: sandwiches el. smørrebrød, inkl. 1 sodavand pr. person.
  • Eftermiddagspause: kaffe/te med dagens kage og snacks
  • Standard AV udstyr + high speed internet
  • Lokaleleje á 3,5 timer

Halvdagsmøde pr. pers. DKK 400,00 ekskl. moms

Inkluderer

  • Ankomst: kaffe/te buffet ad libitum med frisk frugt
  • Middag: aftenbuffet fra .506 – varm ret, 3 salater, inkl. danskvand el. sodavand
  • Det søde: dagens kage og tilhørende snacks
  • Standard AV udstyr + high speed internet
  • Lokaleleje á 4 timer

Aftenmøde pr. pers. DKK 795,00 ekskl. moms

Personlig mødeplanlægger

Med en personlig Mødeplanlægger, får du professionel hjælp og vejledning til at sammensætte en møde- eller konferencepakke tilpasset netop dine behov og ønsker. Vores mødeplanlægger hjælper dig med alt fra planlægning af transport til location, mødestruktur med tilrettelagte pauser i vores break-out zoner, optimal forplejningspakke samt forslag til de helt rigtige lokaler indrettet med de faciliteter, der skal sætte scenen for den perfekte dag.

 

Kontakt vores mødebooker for mere info

Office Manager & Eventplanner
Mona Michelle Fogh
+ 45 5351 9583
mona@urbanhelp.dk